Just another WordPress.com site

ERDEM…

von Mihrac Ural -29 Ağustos2012 / Çarşamba / Kesab

Son yazılırım insanlıkla ilgili oldu hep. Savaş ortamının doğal halleri ölüm ve yaşamın vuruştuğu bir zaman kesitinde başka bir şey yazmak abes gibi geliyor bana. “SEVMEK’ dedim, sevgimi, tutkumu yazdım “Suriya ya habibeti” dedim, Zenubbiyamı yazdım direnmeye mesaj ilettim; o benim imparatoriçemdir dedim uygarlık gücünün güç uygarlığına karşı er ya da geç gerçekleşecek zaferine işaret ettim. O, bana özgürlüğümü verdi ben de ona sadık oldum. Bu coğrafyanın evladı olarak halkıma karşı sorumluluğumu böylesi bir özgürlük içinde dile getirdim durdum. Şimdi erdemden söz edeceğim..

İnsani değerleri olmayan devrimci olamaz, demokrat değil insan bile olamaz diyeceğim. Bu gün, Suriye ve halkı, II. Anavatanım ve Halkım, her türlü insan erdemini yitirmiş zorbaların azılı katillerin ölüm şebekelerinin dünya şer güçlerince desteklenen kanlı eylemlerine maruz kalıyor. Hiçbir şe ellerinden kurtulmuyor; ellerine geçirdikleri her insan b koyun gibi kesiliyor, her alan yakılıyor doğa tahribi kadar toplu katliamlarda amansızca barbarlık gösteriyorlar. Cenazeler bile bombalı araçlarla onlarca masum insanın kanına giriyorlar.

Suriye kan ağlıyor bende kan ağlıyorum. Şehit cenazesine bombalı arabalarla ölüm saçılıyor insan9lık burada bir kez daha bin kez daha katlediliyor. Bu vahşet din adına, mezhep adına yapılıyor. Ama hayır bu yalanların en büyüğüdür ölenler arasında kimse mezhep ya da din ayrımı Milet ayrımı yapmıyor. Bir ölüm kültürü makinesi çalıştırılıp ölüm üzerine ölüm ekleniyor. Şam’ın Ceramana semtinde (28 Ağustos 2012 / Salı) Suriye halk ordusunun bir subayı şehit onun cenazesi kaldırılıyor. Azılı katiller pusuda bomba yüklü arabayı patlatıyor, 22 ölü daha şehitler kervanına ekleniyor; onlarca yaralı ardından geliyor. İnsanlık erdemi burada bir kez daha katillerin eliyle can veriyor..

Bütün mesele emperyalizme karşı direnen bir ülkeyi yakıp yıkmaktır ortadan kaldırmaktır. Yarım asırdır bölgede bölüp yönetme, yaratıcı anarşi üretme çırpınışında müflis olan emperyalizmin Ak denizden Kafkaslara uzanan çıkar ve talan programına geçit vermeyen Suriye’ye diz çökertme amacıyla bu hayasızlık yapılıyor. Ne din ne mezhep olayı, kimse kimseyi aldatmasın bir tarafta emperyalist çıkarlar ve onun yerli kuklaları diğer tarafta hak ve onun direnişi var. Bir yanda insanlık erdemi diğer yanda ahlaksızlığı çatışıyor. Bu kanlı ve merhametsiz savaşta ben taraf oldum. Halkımın ve insanlık erdeminin yanını seçtim onun için savaşa karşı barışı savundum. Lanet savurarak giydiğim asker elbisesini, ruhumun derinliklerinde acı izle taşımaya mecbur edildim: bu savaşı b.ize dayattılar, kabulümüzdür dedim.

Halkıma çağrımı yeniden ilan ederken gelin insanlıktan yana ve insanlık erdemlinden yana olalım bu savaşa son verelim dedim. Erdoğan yönetimin, Katar, Suudi gericiliğinin Suriye’ye yaptığı zulme son vermek için meydanlara inelim, dağda bunun onurlu mücadelesini verenlere destek olalım dedim. Bu mücadele Suriye kazandıkça zalimler yıkılacak dedim. Halkların ve gelecek kuşakların barışı için Suriye kazanmalıdır derken de hep barışı, sevgiyi ve erdemin zaferine işaret ettim.

Siz de buna katkı yapın, insanlığımız için erdem ve onurumuz için bu mücadeleye el verin. Erdemsizler, bu gün benim kapımı çalıyor , yarın sizin kapınızı çalacaklar…

Kommentar verfassen

Schlagwörter-Wolke

